Voor het 10-jarige huwelijksjubileum van een vriendin heb ik een tinnen roos met label besteld. Het product is van hoogwaardige kwaliteit en ziet er prachtig uit. Netjes verpakt opgestuurd, certificaat erbij. Het label met tekst is ook mooi geworden. De ontvanger en ikzelf zijn er erg blij mee! Zal hier zeker weer een bestelling plaatsen in de toekomst.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kelly van Rooij
- Nolly Vos
Superleuk! Ik heb zin om het te geven met vaderdag!
Hoe zou je De Tingieterij beoordelen?
- Roel Stoop
Goede
- Marcel Elsen
Prima kwaliteit en service wat zeer gewaardeerd wordt.
- Geurt Jakob Driessen
Alle complimenten voor de manier waarop het product verpakt is. Toch was er wat misgegaan maar dat werd heel snel opgelost op een manier die ik zelden meemaak. Groot compliment daarvoor. van harte aanbevolen!
- MFP Eikhout
Ziet er heel mooi en degelijk uit 👍🏼