Bestelling wordt snel geleverd, is goed verpakt. Er wordt zelfs een sticker op het doosje geplakt met de naam van diegene waar het voor bedoeld is. (ik had meerdere producten met gepersonaliseerde tekst erop besteld). Producten zijn erg mooi en worden zeer gewaardeerd door de personen die ze gekregen hebben. Zeker 5 sterren waard!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jackie Greis
- Barry Prins
Mooi product geleverd en nog snel ook!
Hoe zou je De Tingieterij beoordelen?
- Miriam
Hele snelle levering. Netjes verpakt en product ziet er heel goed uit.
- Lennie
Zeer snelle levering. Vakkundig ingepakt. Goede communicatie tijdens gehele proces van bestellen tot verzenden.
- Berry Meijerink
Geweldig, als cadeau gegeven. Ontvanger had tranen in de ogen. Super snel geleverd en topkwaliteit
- Helena Vermeer
Mooi beeldje op mooi blok. Plaatje is ook goed gegaveerd. Snelle levering