Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Opjewallie heeft 168 5 ster reviews 168
Opjewallie heeft 29 4 ster reviews 29
Opjewallie heeft 5 3 ster reviews 5
Opjewallie heeft 0 2 ster reviews 0
Opjewallie heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Romeo Davidson

    Goede service, vriendelijke en snelle reacties

  2. Aad Vermeulen

    De hele bestelling liep van het begin tot aan de levering aan huis gesmeerd, het was heel goed zaken doen opjewallie. Dan heb ik het nog niet over het product, dat voldeed aan alle eisen. Kortom een zaak die ik iedereen aan kan raden.

  3. Hoe zou je Opjewallie beoordelen?

  4. Tarek

    Het product is echt heel mooi afgewerkt, goed verpakt zodat het zonder beschadigingen aankomt. De jongens van de servicedesk zijn zeer behulpzaam, ze hebben me geholpen het bestand goed te krijgen. We hebben gekozen voor de akoestische panelen. Het staat prachtig op ons kantoor.

  5. Dymph Sgroot

    Super goed voorgelicht en behandeld. Snelle levering en goed verpakt

  6. Kelly Rijksen Kobus

    Echt onwijs goed geholpen met voorbeelden hoe het eruit zou komen te zien! Niets was te gek wat ik vroeg en snelle levering!! Zoooo blij met mijn Schotse Hooglander op mn Wallie 🥰

  7. Bo Van Oversteeg

    Waarom ik hun zou aanbevelen: 1. Ze reageren snel. En denken graag met je mee. Je voelt je echt gehoord als klant. Ook als er iets niet goed is aan het product bv beschadiging. 2. Fijne site 3. Snelle levering die je kunt volgen. 4. Producten worden goed ingepakt. En zijn stevig, wauw zo ontzettend mooi. Ophangsysteem is makkelijk. 5. Bij ons was er een beschadiging via facebook aangegeven. Er werd gelijk een nieuwe opgestuurd en de beschadigde kon ik mee geven aan de postbezorger. Top Enigste tip kijk de afwerkranden een keer na. Ik beveel ze zeker aan bij mensen. En zou hier wederom weer bestellen. Ga zo door !!!!!