Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Opjewallie heeft 168 5 ster reviews 168
Opjewallie heeft 29 4 ster reviews 29
Opjewallie heeft 5 3 ster reviews 5
Opjewallie heeft 0 2 ster reviews 0
Opjewallie heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Melanie Reekers

    Na het kundige en zorgvuldige advies van Stefan gekozen voor de Walltex Pro uitvoering van een stilleven met bloemen voor onze woonkamer. Het resultaat is werkelijk prachtig! Mooie, warme kleuren en stevige kwaliteit. Heel blij mee!

    Reageer
  2. Violette Charteau

    Beautiful and of great quality with very fast delivery, amazing!

    Reageer
  3. Hoe zou je Opjewallie beoordelen?

  4. Wendy

    De wandplaat: Muurdecoratie Botanische Pauw dag Materiaal:Aluminium panelen Formaat:80x120 Ophangsysteem: Blind + 27,- is op verschillende plaatsen beschadigd of niet in orde helaas. 1 kras, 1 beschadiging aan de bovenkant en een verkleuring aan de rechterkant van de print. Ik heb al iemand van Op je Wallie gesproken - op verzoek foto’s gestuurd maar nog geen reactie op gekregen. Telefonisch werd me vandaag toegezegd dat ze gaan uitzoeken hoe dit op te lossen. Ik ben benieuwd en wacht het af. Inmiddels een reactie gekregen en een nieuwe op je Wallie. Het contact is steeds netjes en ze proberen echt mee te denken maar helaas ook deze was beschadigd nu zaten er dutsen aan de onderkant. Ik kreeg weer een nieuwe. Drie maal is scheepsrecht zou je denken maar helaas zaten er op deze ook weer krassen. Inmiddels ben ik zo ver dat ik een hekel aan de afbeelding heb gekregen. Dus ik wilde geen nummer 4 meer 🙈. De botanische Pauw vliegt aan me voorbij. Op je Wallie geeft aan de betaling via Klarna te annuleren. Ik wens op je Wallie veel succes met zijn wanddecoraties, ik ga geen aluminium paneel meer bestellen ook niet elders. Volgens mij is het te kwetsbaar materiaal. Groeten, Wendy

    Reageer
  5. Daniëlle van den Oever

    Heel erg blij met mijn walltex pro behang. Mooie qualiteit en hij staat echt geweldig!!

    Reageer
  6. Judith

    Snelle levering en het behang was keurig verpakt!

    Reageer
  7. B Spek

    Ja snelle levering en precies de goede kleuren als op de afbeelding!

    Reageer