Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
3D Deskundige heeft 14 5 ster reviews 14
3D Deskundige heeft 3 4 ster reviews 3
3D Deskundige heeft 1 3 ster reviews 1
3D Deskundige heeft 2 2 ster reviews 2
3D Deskundige heeft 1 1 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Michael Adamasu

    Geweldig product en volgens afspraak met track en trace geleverd.

  2. Roger Merling Meijer

    Alles naar verwachting

  3. Hoe zou je 3D Deskundige beoordelen?

  4. Eric

    Tycoon IDEX besteld. Zeer tevreden met product. Duurde alleen even voor me bestelling er was, maar daar kon 3DDeskundige.nl ook niets aan doen. (lockdowns in China, snel stijgende transportkosten, oorlog in Oekraïne en bijkomende sancties tegen Rusland). Ik werd netjes op de hoogte gehouden zodra er weer wat bekend was over het transport. En op de momenten dat ik ongeduldig en onzeker begon te worden, kreeg ik wel direct antwoord terug op de app op mijn vragen. Ze zijn goed bereikbaar op alle communicatiemiddelen. Ik kan "gelukkig" niets zeggen over hun support, want die heb ik niet nodig gehad nog. Bij mijn product was er voldoende goede documentatie aanwezig. Op internet heb ik nergens anders een scherpere prijs gevonden voor mijn product. Zelfs niet bij de leverancier direct. Door de keuzehulp in te vullen heb en krijg je ook een goed gevoel over je productkeuze.

  5. Sven

    Voor een klant had ik een specifieke vraag voor kleur filament die overeen komt met hun huisstijl. De heren van 3Ddeskundige hebben mij snel geholpen de juiste matchende RAL kleur te vinden. Daarbij hebben ze meegedacht in mogelijkheden het logo mooi op het model eruit te laten komen. Dit is uiteindelijk gelukt met een top resultaat! Mijn klant blij en ik blij. Door het snelle schakelen, het meedenken en zelfs upsell suggesties te doen verdienen deze heren een uitstekende beoordeling.

  6. Björn Torres

    Mooie printer, werkt goed, prima service en communicatie.

    Reageer
  7. A S

    Helaas door een fout in het systeem van de webwinkel had ik een product besteld wat niet op voorraad bleek te zijn, tijdens de schikking via de mail werden er verschillende mogelijkheden gegeven die allemaal ervoor zorgde dat ik duurder uit zou zijn. Niet heel netjes vind ik dit, uiteindelijk heb ik dan ook de order geannuleerd omdat ik zeer ontevreden was hiermee. Nu ik op de website kijk, staat het product er trouwens nog steeds te koop zonder dat er staat dat dit niet op voorraad is. Belachelijk.

    Reageer