Zeer tevreden over bezorging en bestelling heel mooi ingepakt een leuk cadeau om te geven en te krijgen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- G. De Boer
- Linda Van Rossum
Super service, fijne communicatie, leuk ingepakt, bestelling lag snel klaar!
Hoe zou je SIL-Stuff I Love beoordelen?
- G.J.M. van Eijk
De zending was uitstekend verzorgd, bijzonder smaakvol en met oog voor detail. Ik koop vaak online, maar heb zoiets nog niet vaak meegemaakt!
- Roos Roggeband
Persoonlijk, duidelijk, origineel en leuk om te ontvangen
- Hinde Kerckhove
Snelle levering en persoonlijk verpakt.
- Pauline Schaapherder
Super mooi ingepakt met een persoonlijke boodschap, snelle, goede levering. Aanrader!!