Superleuke producten! Ik heb kalender besteld en kreeg het heel mooi verpakt met een persoonlijk geschreven kaartje erbij. Echt heel leuk!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Liesbeth Blaauw
- Willeke Van Jole
Leuke cadeautjes, erg leuk ingepakt met persoonlijk berichtje, echt een aanrader!
Hoe zou je SIL-Stuff I Love beoordelen?
- Wendy
Top service! Snelle levering en mijn bestelling kwam heel en netjes verpakt aan.
- Niha Haes
Snel en Zelfs in leuk kadopapier verzonden
- Suzan Van der Velden
Snelle levering, goed ingepakt en super leuke artikelen 👌🏻
- Loraine
Leuke spullen! Ook leuk als alles binnenkomt, leuk ingepakte en mooie spullen.