Netjes ingepakt en goede service
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Christina Weijers
- Miek76
Snelle levering en geweldig lief ingepakt!
Hoe zou je SIL-Stuff I Love beoordelen?
- Gerard Nijhuis
Snelle levering en accurate afhandeling van de bestelling!
- Edith Manniën
Ziet er erg leuk uit omdat het zo mooi is ingepakt. Snelle verzending.
- Saskia Veenstra-Looman
Top service en altijd super leuk ingepakt!
- Annemarie
Goede service, Super leuk ingepakt en er zat ook nog een kleine attentie bij. Het was een feestje om het uit te pakken. 🎉