Geweldige service pakket was heel leuk verpakt met een persoonlijk kaartje…….in 1 woord top
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Karin Langeberg
- Kristy
Cadeautje gekocht voor mijn nichtje en ik kan niet wachten om het te geven, want jullie hebben het super leuk ingepakt! Je kunt zien dat er even tijd en aandacht aan is besteed. Zorgvol ingepakt. Dankjewel!!
Hoe zou je SIL-Stuff I Love beoordelen?
- Annemieke
Super goed en mooi verpakt, ook leuke kleinigheidjes erbij, helemaal top!
- Marielle Velterop
Heel snel geleverd, heel fijn!! Wat een feestje om een pakketje van Sil-Stuff I Love uit te pakken. Het zag er super mooi uit. Wat leuke snoepjes erbij en een lief kaartje. Heel blij met mijn mooie kaarsjes!!
- Dineke
Leuk artikel! Er zat wat vertraging in de bezorging waar de eigenaresse niets aan kon doen maar haar service was zeer vriendelijk en klantgericht
- Jolanda Goudriaan
Snel geleverd en met zorg ingepakt!