Mooi ingepakt, super leuke attentie erbij gekregen. Ik zou hier zeker opnieuw bestellen, en het mijn naasten aanraden! :)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sandra.
- Bea Wubbenhorst
Goed geregeld, en heel persoonlijk en mooi verpakt!
Hoe zou je SIL-Stuff I Love beoordelen?
- Rosette Rijnsent-Brandes
Erg mooie lijst, heel goed en snel verpakt. Erg blij met de mooie dubbel glas lijst
- Marlou
Supermooie haarband, ben er erg blij mee!
- Ezgi El doeri
Snel verstuurd, heel leuk ingepakt en een snelle reactie!
- Tamara van den Breemen
Altijd goede , snelle, vriendelijke service. En mooie matetialen en mooi uitgepakt.