Snelle verzending, mooi ingepakt. Echt een aanrader
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Martine Lemmens
- Jet Konings
Super service en altijd zo leuk ingepakt.
Hoe zou je SIL-Stuff I Love beoordelen?
- Lydia Wagenborg
Snelle service, persoonlijke aandacht ondanks dat het via internet besteld is, zou dit iedereen aanraden
- Ingrid Laan - Coenraad
Prachtig mooi en met veel zorg ingepakt en de kaarsen zijn Prachtig. Ik ga zeker vaker bij jullie wat bestellen. Fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2023 gewenst.
- MM Linders
De bestelling was keurig op tijd klaar, de afleveraar deed er wat langer over. Spulletjes waren in de doos beschermd met papier, ipv plastic folie (milieu!). Alles mooi verpakt, je kon zien dat het met aandacht gebeurd was. Tevens bijgevoegd een zelf geschreven kaart én 'n aardig presentje voor mij, de koper. De vingerloze, (hand)gehaakte handschoenen zitten fijn om de pols en hand en zijn naast functioneel ook fraai om te zien (en te geven als cadeau).
- Krijntje Schuitemaker
Goede en vriendelijke service, bij vragen snel een antwoord. En alles komt zo leuk ingepakt, met nog een presentje erbij. Echt top!