Anoniem
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij HoezoSchattig.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Zie onderstaand
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Zie onderstaand
Prima service! Leuk verpakt!
Superrrrr
De levering ging soepel. Ik werd op de hoogte gehouden wanneer mijn pakket onderweg was. Alles werd netjes en zorgvuldig ingepakt. Naast mijn bestelling in de doos was er een handgeschreven kaartje met goede wensen. Ik waarder dat enorm, zeker omdat je online eigenlijk niet echt contact hebt met het personeel. Dit maakt het wat persoonlijker. Ik had een schoolfotoboek besteld. Dit boek kan je gebruiken vanaf de kinderdagverblijf of groep 1 tot groep acht. Dit vind ik geweldig. Ik kan per groep 1 groepsfoto kwijt en 1 individueel. Hiernaast is er ook plek voor leukste feestjes op school
Goede service
Heel blij met m'n bestelling. Snel geleverd, keurig verpakt, persoonlijk briefje erbij, alles dik in orde. Gender revealfeestje georganiseerd voor onze buren, en dik tevreden met het resultaat.