Ik moet 4,95 verzendkosten betalen, en als ik moet terug sturen moet ik 7,95 bet gewoon belachelijk, en als je ze een mail stuurt hoor je niks weer , vind ik niet netjes
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bertha
- Ilonka
Snelle levering en product komt overeen met verwachtingen.
Hoe zou je Bertus mode beoordelen?
- Marijke
Prima product
- Ria
Snelle levering en een mooie fijne damesbroek
- Thirza
Goeie kwaliteit, supermooi gilet voor weinig geld!
- Ikke
Goede snelle levering en erg super leuke kleding voor een betaalbaar prijsje