2 jaar geleden dat ik hier nog bestelde. Precies andere producten nu en ook echt wel heel duur.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- S.V.
- Matz en misty
Zeer goeie kwaliteit en service
Hoe zou je Jouw Konijn beoordelen?
- Inge
Kreeg 2 pakketten die voor ander waren thuisbezorgd, diverse malen contact gezocht, telefonisch en per e-mail, echter geen oplossing gekregen. Sorry voor degene die ze besteld en betaald hebben, maar na 3 weken hebben we ze weggegooid
- hendrika dijkman
Ging weer lekker makkelijk en snel
- Jolanda Lookerman
Goede service
- Monique Wubben
Goede aanvullende voeding voor konijnen.