Wij zijn begonnen met de normale maat mand en dit beviel super goed. Mylo vond het nooit echt fijn in de auto en wist zich geen houding te geven. In deze mand ligt hij heerlijk te slapen of zit hij lekker uit het raam te kijken. Nu hebben we 2 hondjes, dus hebben we de extra grote versie gekocht, zodat ze samen in de automand kunnen. Ze vinden het heerlijk.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sandra
- Danielle Cools-Stamps
Geweldige fijne tas Echt ideaal Past mooi ook in de fiets mand
Hoe zou je L'élianne ® beoordelen?
- Jet
Prachtige, stijlvolle tas voor onze teckel gekocht. Ze kruipt er heel graag in, ook thuis. Prompte levering, dus heel tevreden over L’élianne! Ik zal haar zeker aanraden.
- Raas
Mijn hondje Ziggy gaat zelfs in de tas liggen als hij thuis is. Het is zo’n fijne veilige warme plek voor hem die overal mee naar toe kan gaan.
- Leen
Heel mooie kwaliteit!
- ward
Top service, goeie kwaliteit