Ik heb mijn pakketje nog steeds niet ontvangen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Arnic de Labie
- Kemal Sehmehmedovic
Ik heb al sinds zaterdag besteld. En het is nu donderdag nog steeds niet mijn levering gehad. Ik ben ontzettend boos 😡
Hoe zou je TopShisha.nl beoordelen?
- j
Heb nog niks ontvangen
- Hans De Meyer
Binnen de 24 u geleverd,top!
- Maya Alali
Was moeilijk zonder een instructieboekje om te installeren
- Milan Benard
Prima