Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
KingGlass.nl heeft 3847 5 ster reviews 3847
KingGlass.nl heeft 672 4 ster reviews 672
KingGlass.nl heeft 69 3 ster reviews 69
KingGlass.nl heeft 32 2 ster reviews 32
KingGlass.nl heeft 23 1 ster reviews 23

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Christian Gillis

    Doet wat het beloofd Makkelijke montage ( video begeleiding )

  2. Edwin kuijs

    Uitstekend product,goede afspraken,makkelijk te bereiken voor vragen en de goedkoopste die ik kon vinden

  3. Hoe zou je KingGlass.nl beoordelen?

  4. G.J.Kelder Binnenhof 11

    goed product , levering keurig volgens afspraak en de meenemers die niet op voorraad waren 3 dagen later per post ! Goede keus en aan te bevelen !!

  5. Jacco

    Snelle service en zoals afspraak! Daar hou ik van!

  6. Johan

    Snelle en correcte levering ,bij verder contact via mail wordt het goed opgevolgd.

  7. Robert Berghammer

    Op 23 december 3 sets glazen schuifwanden besteld. Krijg keurig een mail dat mijn opdracht is ontvangen en zodra mijn betaling is verwerkt zij direct voor mij aan de slag gaan. Op 5 januari heb ik nog niets vernomen dus ik stuur een bericht naar kingglas met de vraag of zij mij kunnen informeren over de bestelling en de betaling. Ik krijg snel een mail terug dat mijn opdracht op 31 december om 23:59 is geannuleerd omdat zij geen betaling hebben ontvangen. OP mijn vraag of zij mij dan een factuur kunnen sturen zodat ik het bedrag kan voldoen, krijg ik de melding dat dat niet gaat en dat ik de spullen, maar opnieuw moet bestellen op de website, tegen de 2022 prijzen. Geen enkele coulance van hun kant. Ik was eerder bij hun geweest om de spullen te bekijken en kreeg van de persoon die mij uitlag gaf de indruk dat het bedrijf erg klant gericht was. Dit is blijkbaar alleen aan de voordeur. Op kantoor zit blijkbaar ander personeel in die is het allemaal te veel moeite. Jammer ik had graag een positief bericht geschreven over dit bedrijf met mijn ervaringen, maar het lijkt erop dat zij het te druk hebben.

    Reageer