1. bereikbaarheid 2. communicatie over bestelling 3. verzending 4. afspraken nakomen ik ben al ruim 3 weken bezig met mijn bestelling. De belofte is voor 12 uur besteld, zelfde dag verzonden. Na 10 dagen gebeld, bleek het product niet mer op voorraad. Een afspraak gemaakt (nadat ik 15 keer gebeld en 3 keer gemaild heb) om een vervangend product te ontvangen. Na 6 dagen niks vernomen te hebben nogmaals 3 dagen bezig geweest om iemand te pakken te krijgen. De afspraak gemaakt dat het uiterlijk binnen twee dagen geleverd zou zijn. Niet geheel verrassend, maar wederom niks! 10 telefonische pogingen verder. Iemand aan de lijn met wederom excuses en allerlei redenen hoe het komt... al met al nog geen steek verder. WAARDELOOS
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- jan donker
- A. Smit
Goed product ontvangen, (kachelpijp voor onze buitenhaard). Ik twijfelde of ik bij deze winkel moest kopen, gezien een aantal slechte recensies. Per mail hierover contact gezocht en gerustgesteld. Toen het product besteld en binnen 3 werkdagen ontvangen via DPD. Ik heb een goeie ervaring met dit bedrijf.
Hoe zou je Woodburner beoordelen?
- eva
de telefoon opnemen. Ik probeer de winkel al dagen te bereiken, omdat ik graag een bestelling wil plaatsen, echter heb nog een paar vragen. Het is werkelijk onmogelijk om ze te bereiken.
- Sabine
Een zeer, zeeer, zeeeer slechte winkel. Levert eerst kapotte kachel, daarna duurt het weken voordat je wat hoort(ze zijn sowieso slecht bereikbaar). Vervolgens leveren ze een andere kachel, wederom kapot. We kwamen tot een overeenkomst dat we dan een deel van het bedrag retour zouden krijgen. Maar vervolgens hoor je niets meer. Al 2 keer gemaild maar geen reactie tot nu toe.
- Brandy
Mijn product kwam eerst al beschadigd binnen. Delen waren verbogen en het rooster was in 2en geknapt. Ik heb ze proberen te bellen maar er werd gewoon niet opgenomen. Toen er een dag later wel werd opgenomen werd ik kortaf te woord gestaan dat ik maar een mail moest sturen. Na email contact werd er redelijk vlot een nieuw rooster verzonden en we kregen een paar procent korting ivm het ongemak en voor alle verbogen kacheldelen. Maar na een maand gebruik knapte een van de deurtjes volledig af een ook het andere deurtje ziet eruit alsof het niet lang meer mee gaat. Ik heb woodburner erover gemaild en kreeg eerst redelijk vlot antwoord maar zodra er iets concreets afgesproken moet worden is het radiostilte van hun kant. Zit nu nog te wachten op hun voorstel. Qua contact is hun klantenservice dus echt bedroevend. Edit: voorstel gekregen en eindelijk is het opgelost. Blijf bij mijn standpunt dat de kwaliteit en service bedroevend is.
- Branko Booij
1. Dezelfde of uiterlijk de volgende dag versturen zoals op de site staat 2. De telefoon oppakken en/of de mail een beetje vlot beantwoorden 3. Nederlandse beschrijving en instructie bij het product voegen