Moest ten eerste erg lang wachten op mijn bestelling omdat bepaalde artikelen niet voorradig bleken. Bij aankomst van het pakket lekte er verschillende flacons en zat alles onder de doucheschuim. Eerste en laatste keer daarbij hier besteld heb.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Irish Fruitman
Te lang wachten op je levering
Hoe zou je Duitse Drogist in Huis beoordelen?
- Marco
Helder, redelijk snel, goede prijs
- Steven Daha
Top service!
- Marjolein
Bestelling is meer dan 10 dagen geleden geplaatst, maar op het moment heb ik de producten nog niet ontvangen. Buiten dat zijn de prijzen voordelig.
- Remco Cnoops
Mooie prijs en goeie service