Emilia heeft ons een fantastische service geboden en was bijzonder behulpzaam bij de te maken keuzes. Over de voortgang werden wij keurig op de hoogte gehouden en hetgeen zij aanleverde was van uitstekende kwaliteit. De schilderij perfect in de lijst gebracht. In de case troffen wij tot onze grote verrassing nog een persoonlijke brief aan met een boodschap en een versnapering om van de genieten terwijl we naar het schilderij zitten te kijken. Emila, dank je wel en voor iemand die nog geen keuze heeft gemaakt waar te bestellen: aarzel niet!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jack van Dijken
- Cees Tol
Het was inderdaad een uitzending over Henk Helmantel, toen we dachten aan een cadeau voor vrienden. Toen bleek dat we niet de enige waren. Alles was uitverkocht. Maar toch heeft Vorm en Leegte alles in het werk gesteld om ons op tijd te voorzien van het gewenste kunstwerk. Grote klasse.
Hoe zou je Vorm & Leegte beoordelen?
- Karin van Coeverden
Aardige en zeer attente service!
- WJ
Supersnel geleverd en mooi opgespannen. Goede service en mooie prijs. Zeker aan te raden. Een tip, een korte beschrijving hoe je het beste kunt ophangen.
- Rutger Moerman
Hele overzichtelijke website en nadat je iets besteld hebt is de communicatie echt geweldig. Je word helemaal op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling. Top service in twee woorden!
- Harriet
Geweldige service vanaf bestelling tot levering, leuk contact, voor herhaling vatbaar!!!