Letters waren niet allemaal vast op folie. Dus aantal letters moest ik erna afhalen en op hun plaats kleven. Naturlijk dat de eerste keer wat onhandig is en denk zelf na wat ik zelf misschien volgende keer beter kan doen. Maar wel tevreden en ook de levering was vlot.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- John Lazeroms
- Ellen
Ik had het iets eerder verwacht qua levering. Verder prima
Hoe zou je PLAK JE STICKERS beoordelen?
- Antoon Haegens
Heb geen plakstickers gehad 2 keer door een tijd en datum gehad maar niks geleverd
- Andre
Sticker plakte niet goed. Dit is teruggekoppeld maar nog geen antwoord mogen ontvangen.
- Ronald Van tilborg
Zien er goed uit. Chroom wat lastiger te plakken maar de andere kleuren makkelijk
- Rene Heupink
ben er zeer tevreden over ,Makkelijk te bestellen ,vele maten en kleuren ,snelle reacktie en afhandeling en makkelijk te plakken .