de spuit mond van de bussen die ik had ging na amper 20 cm al druppelen dat was bij de verf en bij de lak ook ik heb dit niet gemeld om dat ik dan toch te horen krijg dat ik het niet GOED doe .
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Charles Mentink
- AB
Zeer goeie producten ,aanrader
Hoe zou je Autolakgigant.nl beoordelen?
- Edwin Hartendorp
Super service en op kleur
- Henk Stoffers
Zeer goede en vlotte afhandeling en verzenden.
- Richard HEIJSTEE
Heb kleurcode overgenomen van chassisplaatje. Krijg ik matzwart opgestuurd terwijl ik metallic moet hebben
- C Griens
Duidelijke site en informatie over je bestelling.