Ik heb een mail gestuurd omdat ik 2 dezelfde flesjes heb ontvangen ipv 1 met kleur en 1 met coverlak. Ik wil er 1 retourneren en daar een cover lak voor ontvangen. Nemen jullie contact met me op?
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kim H Hendrikx
- JEAN-MARIE DHOZE
SUPER RESULTAAT BEKOMEN
Hoe zou je Autolakgigant.nl beoordelen?
- Mark Van bijsterveld
kwaliteit van de verflak was matig, te dun en dus zeer lastig aan te brengen
- Patrick De Smet
Kleur is het zelfde als origineel kleur. In mijn geval had ik wat meer blanke lak nodig (2 laagjes met beetje schuren met korrel 1000 tussen de tweewegens lagere temperatuur o.a. Dit was geen probleem en het herstelde stukje karrosserie is prima en goedkoop hersteld.
- MARCEL VAN EYNDE
Snelle en juiste levering
- L Verwoerd
Snelle levering en perfecte kleur!