Ligt niet aan jullie.Heb nog steeds niks ontvangen. Post nl schuift de bezorgdatum steeds vooruit helaas. Pakketje was retour afzender gestuurd om een duistere reden. Autolak gigant nam direkt kontakt met me op top.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Willem Haasbroek
- Hemmo Spang
Prettig geholpen.
Hoe zou je Autolakgigant.nl beoordelen?
- ton dam
snelle levering en goede service
- Freddy
Levering in orde zoals afgesproken de produkten zijn van professionele kwaliteit geen kleurverschil met het origineel.Super
- Josef Sterck
Latere levering dan aangekondigd via e-mail dus voor niets naar afhaalpunt geweest. Hoge verzendkosten voor een envelop (€ 6,95)
- Peter Van bergen bravenboer
Het product was goed en snel geleverd echt een aanrader