Goed product en blij dat ik nog een BMW kleur zoals in de jaren 70 gebruikt werd nog kon krijgen 😀
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Geert Puts
- Roger
Correcte kleur lakstift :-)
Hoe zou je Autolakgigant.nl beoordelen?
- André Timmermans
Snelle levering en een goede prijs 👌 Heb mn beschadigingen prima weggewerkt 😉
- Barend du Clou
De lakstift was snel geleverd en prima op kleur. De lak voelde vers en was eenvoudig precies aan te brengen met de kleine sticks.
- sietze wiegersma
Snelle levering, prima service!!
- Peter van der Weele
Goed en snel