Prijs van de produkten was OK. Zending was zoekgeraakt bij PostNL, maar werd probleemloos opnieuw verstuurd. Bovendien zeer prettig en vriendelijk contact. Wat mij betreft zeer aan te bevelen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ton G
- PJ
Gewoon zoals het hoort.
Hoe zou je OTRONIC beoordelen?
- Peter van WIjk
Snelle levering
- Raphael Cochez
Mijn bestelling is na twee weken nog steeds niet geleverd! Een beloofde levertijd van 3-5 is onjuist gebleken, weinig mogelijkheden tot contact en bijzonder slechte service
- Martijn Appeldoorn
Goedkoop, snelle levering
- N. Turner
Snel heel snel