Zo’n schattig zacht slaapknuffeltje voor mijn kleindochter, een sabbel die mijn dochter ook had. En met haar naam erop, superleuk!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bonnie
- Anne De Batselier
Altijd tevreden van de mooie spulletjes ♥️👌🏼
Hoe zou je Oma Esther beoordelen?
- Sylvia
Mooie producten voor een schappelijke prijs en een goede service. Lang gezocht naar een echte Sabbel, de jarenlange absoluut favoriete knuffel van mijn nu zelf zwangere dochter en hier gevonden.
- Mette
Al 3x besteld en zo mooi elke keer voor mijn eigen kinderen of een kraamcadeau. Prachtige items en persoonlijke aandacht voor details. Snel gemaakt en verzonden.
- Marjolein
Ten 1e zijn de longsleeves van goede en mooie kwaliteit maar erg jammer dat ze erg in lengte en maat verschillen. 2 longsleeves besteld en vallen erg smal maar mijn pleegzoontje is smal dus dat is geen probleem. Wat wel een probleem is dat beide truitjes maat 92 zijn en de een heel lang is en de andere kort en dan vooral de mouwen, die kan hij niet eens dragen, want het is echt geen gezicht. De andere is bij de mouwen perfect maar erg lang in de lengte. Baalde er echt van want ik vind ze erg leuk en de teksten zijn zò herkenbaar.
- Netty Latuheru
Prachtig geschilderde geboorteborden, en snel geleverd.