Nette en snelle service!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joke De Baat
- Marjan Dekkers-Kerremans
Het was niet zo duidelijk hoe de mok eruit zou zien. Ik heb nu een saai mok.
Hoe zou je Oma Esther beoordelen?
- R. du Pon
Prijs,en kwaliteit is prima
- Jacqueline van Doorn
Goede onderlinge communicatie. Aandacht voor product en verzending.
- Anne-Floor
Erg goede service en prachtig artikel!
- Jolanda van Onna
Op mijn vraag werd netjes en snel geantwoord. Super mooi verpakt en mooi gemaakt. Echt een heel mooi persoonlijk kado. Heel blij mee.