Omdat deze mensen echt vriendelijk zijn, de tijd voor je nemen, en niet moeilijk zijn. Super goede service en klantgericht. En het is een jong dynamisch bedrijf die voor iedere klant goed wilt presteren. Er is ook veel mogelijk bij ze qua koffiemachines en of bonen. Ik raad dit bedrijf aan! Eerlijk en gemak dient de ''mens''
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sarandie
- Erma van Seumeren
Verzorgde en snelle levering
Hoe zou je Coffly beoordelen?
- Nathalie
Snelle levering. Bestelling was met zorg en aandacht (èn een persoonlijk kaartje) ingepakt en verstuurd.
- J. Rensen
Uitstekende service en heerlijke koffie en koekjes ☕️👍🏼
- Thomas Leon
Levering met zorg samengesteld en voorzien van leuke bedankkaart. De roomboterkoekjes zijn een aanrader!