We hebben de bestelling nog steeds niet ontvangen. Zou graag contact willen opnemen om te kijken hoe we dit kunnen oplossen.
Членството е оттеглено
Членството е оттеглено от 2025 г. насам
ValuedShops ревюта
Безпристрастно управлявано от ValuedShops. Прочетете нашите политика и условия.
- Iwan Moerman
- Sumeyra Tok
Ben niet blij net de stoom functie en ook niet hoe het blend. De All functie werkt niet bij mij en het is heel moeilijk om het product los te maken.
Как бихте оценили Easybaby?
- Jeannie
Lang wachten op besteld product, klantenservice erg onvriendelijke toon aan de telefoon.
- Xcjc
Levering is tot op heden nog niet geweest en al 3x vertraagd. Om de melkproductie op gang te houden ben ik dus verplicht een Kolf te huren en extra kosten te maken, de onzekerheid en stress over de levering helpt ook niet echt mee dan...
- Jan Grootjans
top bedrijf denkt echt mee en een heel goede afwikkeling
- Coby Rommen
Na 5 keer een bericht te hebben ontvangen dat ze zouden bezorgen, het product nog steeds niet ontvangen.