Ik heb een snotzuiger besteld. Pakket kwam binnen en ik zag meteen dat dit chinese meuk was. Product nummer online opgezocht en ja hoor, prijzen van 6 tot 10 euro op Aliexpress. Gewoon ordinaire dropshipping dus, wat je niet zou verwachten als je de reviews en website kijkt. WhatsApp gestuurd naar het bedrijf met de vraag of ze hun producten via o.a. Aliexpress kopen en dat werd met een mooi verhaaltje ontkent. Toen ik vertelde dat ik de product voor 1/3 van hun prijs makkelijk online kon vinden, werd er snel een retourlabel gestuurd en excuses voor het ongemakt. Bedrijf heeft vervolgens ook niet het gehele retourbedrag terug gestort, was wel zo netjes geweest. Uitkomst, nog geen snotzuiger, paar euro lichter en gezeik met pakket retour sturen. Doe jezelf een lol en bestel een apparaat van een goed merk of bestel het zelf via AliExpress.
Членството е оттеглено
Членството е оттеглено от 2025 г. насам
ValuedShops ревюта
Безпристрастно управлявано от ValuedShops. Прочетете нашите политика и условия.
- Jordy
- Ali Aydogdu
Heb extra betaald maar de product is nog niet binnen! We zijn al 4 dagen verder!
Как бихте оценили Easybaby?
- Jeltje Bakker
Goede sevice mijn pakket was zoek geraakt bij DHL.Binnen 2dagen had ik het artikel binnen door het snelle handelen van Easybaby super geregeld.
- Cynthia Van der Linde-Hetebrij
N.v.t.
- Saloua El Ouasghiri
Mijn pakket
- Chayenne Laturiuw
Super snelle levering! Wij kunnen niet wachten om het te gebruiken!