Levering zou de volgende dag zijn na bestelling. Na 4 dagen nog niet geleverd. Na mail gestuurd te hebben werd er wel snel gereageerd. Maar ik moet nu afwachten of afspraak ook nagekomen wordt.
Членството е оттеглено
Членството е оттеглено от 2025 г. насам
ValuedShops ревюта
Безпристрастно управлявано от ValuedShops. Прочетете нашите политика и условия.
- Hetty Niekolaas
- Samira
Ik ben niet blij mee, die kolf kolft niet goed!!
Как бихте оценили Easybaby?
- Nina
Super snel geleverd en goed product
- Guendalina De Hoog
Mooie prijzen en goeie service!
- Tim Laske
Super snelle levering en een mooi product gekregen!
- Jennifer Snijder
Super goeie service. 1 onderdeel niet ontvangen wat ik extra had besteld. Zelfde avond nog in huis