Super goed gegaan
Членството е оттеглено
Членството е оттеглено от 2025 г. насам
ValuedShops ревюта
Безпристрастно управлявано от ValuedShops. Прочетете нашите политика и условия.
- Johan Zijtsel
- Janneke Geerts
Apparaat geeft foutcode
Как бихте оценили Easybaby?
- S Geurtsen
Ik ben ontzettend blij met de hulp op afstand die ik gekregen heb via een video call. Meerdere technicussen kregen het apparaat niet goed ingesteld maar de dame aan de telefoon wist het “probleem” te achterhalen. Vraag me niet wat het probleem is maar het is opgelost na een weekend in sombere sferen doorgebracht te hebben. Dag waterkoker,poedertoren en fles spa. Hallo easy baby milkmaker… Enige tip op voorhand de 24/7 hulplijn aanbieden, scheelt weer historische moeders vol hormonen als het ff niet meezit( sorry!)
- Mandy
Super service! En mijn kleine slaapt heerlijk!
- Deb
In het begin erg blij met mijn borst kolven. Expres een dubbele kolf besteld om tijd te besparen. Inmiddels ruim 5 maanden in gebruik maar ik vervloek echt 1 kolf. Of hij pompt niet, of hij blijft gewoon niet goed op de schelp zitten. Al van alles geprobeerd maar ze gaan de kliko in. Ik wil nog zeker een jaar kolven maar dan graag zonder frustratie. Klanten service geeft aan dat ik even een video moet sturen maar ik kan op een video niet laten zien hoe het op mijn borst voelt. De poedermachine werkt wel top! Als ik een keer borstvoeding teweinig heb, dan maak ik een flesje bij een dat is met de easybaby echt gemakkelijk!
- Hans Devriesere
service erg goed DHL stukken minder , Via Postnl de volgende dag in huis