Helaas lag mijn pakket niet in de pakketautomaat 😟 na de code te hebben ingevoerd, sprong het kastje open, leeg🥺 Ligt niet aan easybaby, maar aan DHL. Ik hoop dat het nog goed komt, we zijn er mee bezig. Ik hoop dat ik de volgende keer een blij gezicht kan plaatsen.
Членството е оттеглено
Членството е оттеглено от 2025 г. насам
ValuedShops ревюта
Безпристрастно управлявано от ValuedShops. Прочетете нашите политика и условия.
- Verdrietig
- Nilay Safranti
Snelle service en top apparaat!
Как бихте оценили Easybaby?
- Esra Celebi
Niet
- Tara
Makkelijk te bestellen, super snel in huis, werkt super! Erg blij met de machine😇
- Dominique
Hele fijne kolftas om mee te nemen naar werk. Het is een compacte rugtas waar alles in past. Fijn dat er koelelementen bij zitten. Het werd binnen een een dag geleverd!
- Izemnur Kaya
Product was niet zo goed kwa kwaliteit maar het service wel 👍🏼