Mooie producten. Ook fijne service na levering. Ik had nog wat vragen over de Milk Maker. Snelle reactie en fijne persoonlijke klantenservice.
Членството е оттеглено
Членството е оттеглено от 2025 г. насам
ValuedShops ревюта
Безпристрастно управлявано от ValuedShops. Прочетете нашите политика и условия.
- Erika Bergsma
- Debbie Van der kaay
Goede service
Как бихте оценили Easybaby?
- Doriene Van Veen
Review voor de easybaby milk maker, de machine werkt niet na behoren en wat ik me er van had voorgesteld. Ik moet veel melkpoeder weg gooien omdat het klonterig word in de machine. Ook de doorvoer van het melk werkt slecht. De censor voor het flesje werkt ook niet soepel. Ik ben niet tevreden.
- Cynthia Vane
Bestelling op 18-05-2022 tot op heden 08-06-2022 nog geen product geleverd gekregen! Meerdere keren telefonisch contact geprobeerd te hebben met het klantenservice maar geen gehoor! Ik zou hier nooit meer wat bestellen en raad het iedereen ook af. Via de mail kreeg ik een reactie terug nadat ik een beoordeling had gegeven. De levering is beschadigd geraakt en wordt terug gestuurd. Met daarna “ Wij hopen dat de nieuwe zo snel mogelijk bij u geleverd wordt, excuses voor het ongemak.” Dit was op 01-06-2022 en je kan het waarschijnlijk al raden nog steeds geen product geleverd gekregen en vervolgens ook geen e-mail met een track&trace.
- J De boer
De muziek doet het niet goed stortert maar verder is het wel een mooi beertje
- Melissa Ten Bokkel
Keurig op tijd geleverd