Членството е оттеглено

Членството е оттеглено от 2025 г. насам

ValuedShops ревюта

ValuedShops
Филтриране на ревюта по рейтинг
Easybaby има 399 оценки с 5 звезди 399
Easybaby има 69 оценки с 4 звезди 69
Easybaby има 28 оценки с 3 звезди 28
Easybaby има 29 оценки с 2 звезди 29
Easybaby има 71 оценки с 1 звезди 71

Безпристрастно управлявано от ValuedShops. Прочетете нашите политика и условия.

  1. Geeta Ganga

    Maandag besteld en niet bezorgd voor Sint helaas.

    Отговор
  2. Nilam Ramzi

    Ik heb product ontvangen wat gebruikt is. Ik zie vieze poedermelk aan de zijkant van het apparaat. Slecht hoor. Bevat ook gebruikssporen

    Отговор
  3. Как бихте оценили Easybaby?

  4. S. Lia

    Bestelling met wat vertraging ontvangen ( door PostNL). Het gebruik van de neusreiniger is heel gemakkelijk en dochter speelt graag met de aan/uit-knop. Twee minpunten, er is geen bescherming voor het tuitje, wat wil zeggen als je het meeneemt, het niet altijd hygiënisch is. En er is maar 1 knop dat zowel aan, uit en de verschillende versnelling regelt. Wat wil zeggen, dat bij gebruik bij mijn zuigelingen ( snelheid 1) ik toch eerst 5maal moet drukken alvorens het uit te schakelen. Dit is niet handig omdat dan alles snel moet gaan .

  5. Lindsay

    Deel van de bestelling vergeten op te sturen, wel snel actie na aanleiding van mijn bericht. Het werd vandaag nog op de post gedaan.

  6. ria versteeg

    verleden week woensdag easy milkmaker besteld van 199 euro op de dag van aflevering vrijdag was het ineens 10 euro goedkoper heb gebeld mr kreeg die 10 euro niet terug het apparaat had ik nogeens in huis kreeg 5 procent korting bij volgende bestelling mr dat is niet me bedoeling ik ging alleen voor de baby easy milkmaker voor mn dochter.. jammer.. mvg mevr m. versteeg

    Отговор
  7. Chris van Winden

    We hebben de milkmaker/baby espresso een paar weken gehad, toen plots een keertje het lekbakje vol stond. op zich geen probleem maar wel ietwat vreemd. (misschien gemorst dacht ik) via Whatsapp even contact opgenomen, en heel snel contact en prima overleg. ( een keertje alles schoonmaken en controleren was het advies) mogelijk een kleine verstopping. Het ging een paar weken goed tot het nog eens gebeurde, even contact gezocht voor overleg: Ze vonden dat het simpelweg niet hoort te gebeuren, ook al is het een miniscuul probleempje. En stonden erop dat we een nieuw apparaat kregen. PERFECT GEREGELD! ik kan niet anders zeggen! Super tevreden over het contact, het apparaat en de ondersteuning. Ze hebben ook nederlandse filmpjes op youtube waar alles helder en rustig uitgelegd word. Top! Nederlands bedrijf en Uitvinding! Veel waard!