Snel geleverd, heel goed verpakt en topkwaliteit. We hadden nog wat vragen. Klantenservice is heel behulpzaam en vriendelijk. Met het instellen van het apparaat zelfs even persoonlijk geholpen door middel van videobellen. De Milk Maker is echt een topproduct. Heerlijk wat een gemak!
Членството е оттеглено
Членството е оттеглено от 2025 г. насам
ValuedShops ревюта
Безпристрастно управлявано от ValuedShops. Прочетете нашите политика и условия.
- Thea van Laar
- Daniëlle Westra
In één woord: fantastisch. We hebben de Easybaby Milk Maker besteld. Volgende dag in huis en een email ontvangen met duidelijke filmpjes met uitleg voor het eerste gebruik. Hele fijn webshop met goede service.
Как бихте оценили Easybaby?
- Wouter van den Berg
Gisteren besteld, vandaag al huis! Product keurig verpakt en goede en duidelijke productinformatie. Dank Easybaby!
- Sasha van Rijn
We hebben de Easybaby Milk Maker nu 2 maanden in gebruik. Wat een life saver! Vooral voor de nachtfles. Kan het elke moeder aanraden.
- Tulay Ayvaz
Mooie product
- Mariska
Nou wat een slecht apparaat is de Easybaby. Na 2 weken al error en niet eruit te krijgen. Terug sturen moet op eigen kosten en dan krijg je nog niet eens al je geld terug als je afziet van een nieuw apparaat omdat hij over het algemeen nog eens tegenvalt. Hij is namelijk niet ingericht voor een tweeling. Je moet zeer lang wachten tot je het 2e flesje kan maken en die tijd heb je niet als ze toch heel graag willen eten. Dan stuur je hem terug op eigen kosten en dan nemen ze het pakket niet aan! Niet aan te raden . Bedankt Easybaby voor de nette reactie en oplossing voor bovenstaand. Duidelijke uitleg en bleek foutieve communicatie intern, wat nu is opgelost. Fijn.