Членството е оттеглено

Членството е оттеглено от 2025 г. насам

ValuedShops ревюта

ValuedShops
Филтриране на ревюта по рейтинг
Easybaby има 399 оценки с 5 звезди 399
Easybaby има 69 оценки с 4 звезди 69
Easybaby има 28 оценки с 3 звезди 28
Easybaby има 29 оценки с 2 звезди 29
Easybaby има 71 оценки с 1 звезди 71

Безпристрастно управлявано от ValuedShops. Прочетете нашите политика и условия.

  1. Jannneke Verhoogh

    Super snel antwoord op je vragen en wat een super uitvinding die flessen maker!!!

  2. Samantha

    Eerste apparaat wat wij binnen kregen was stuk. Gelukkig wel een nieuw apparaat gekregen, helaas kregen wij al snel roest in het apparaat. Met een nieuwe filter het apparaat weer gaan gebruiken. Wederom weer roest in de filter. Bedrijf geeft aan dat het prima zonder filter gebruikt kan worden maar wij hebben er geen vertrouwen in. Ik vind roest echt een no go en helemaal bij producten voor baby’s. Bedrijf is zeer slecht in communicatie, na hoop mailcontact en geen begrip vanuit hun zit ik nu al dagen te wachten op een retourlabel. Erg jammer dat ze geen begrip hebben en ons verhaal niet willen aanhoren. Het zou fijn zijn als ze adequaat reageren en met ons mee willen denken.

  3. Как бихте оценили Easybaby?

  4. Erica van Drie

    Wat een topproduct! We hebben de Easybaby Milkmaker nu een paar weken. Nooit meer zonder. Hele fijne webshop ook. Super snelle reactie bij vragen en heel duidelijke productinformatie middels handleiding en extra informatievideo’s die je ontvangt na bestelling. Daarin worden alle belangrijke zaken voor een goed gebruik heel duidelijk uitgelegd.

  5. Jennifer Keeman

    Snelle levering en goed apparaat! Top!

  6. Ramoely

    Super slecht product, zodra je de product in warmwater doet om het te desinfecteren ga het krom trekken en je krijgt ook je geld niet terug en dat valt ook niet onder garantie. Ik zou de product absoluut niet adviseren en aanbevelen! Kwaliteit valt zeer tegen met iets van 200 euro, mag je wel weer verwachten!

    Отговор
  7. Stef

    Easy baby milk is een zeer slechte product. Kwaliteit valt heel erg tegen, je krijgt niet waar voor je geld. Ik zou het dan ook niet adviseren.