Hout was zwaar beschimmeld. Ik heb ook een hele slechte recensie geschreven op Google met foto's erbij. Ik heb een klacht ingediend, maar niets van gehoord. Dat vind ik eigenlijk nog het ergste. Vandaar dat ik mijn ontevredenheid via Google heb geëtaleerd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hans Dam van
- Rob Lomans
Snelle levering voor fatsoenlijke prijs
Hoe zou je Haardhoutloods beoordelen?
- D.H.
Prijzen zijn goed, hout is perfect! Zeer vriendelijk en behulpzame chauffeur plaatste de pallet op de juiste plaats. Een positieve ervaring!
- Tim van der Burg
Kwam niet op de afgesproken dag ondanks het mail contact wel mooi haardhout gekregen
- S. Van Beek
Pallet kwam aan zonder track&trace van te voren, hierdoor midden op de oprit gezet ipv in ons houthok. Daarnaast is de kwaliteit van het hout zeer slecht, nat en beschimmeld. Hier direct contact over opgenomen, dit zouden ze na het weekend oppakken. Helaas tot op heden nog niet opgelost. Ik bestel hier niet nog een keer.
- M Groenendijk-Steur
Contact was goed, alleen de transporteur was erg onduidelijk over de levering. Ergens tussen half 8 en 5.