De inbouwservice online afgerekend voor een al gekocht dashcam. Het contact ging wat moeizaam maar nadat ik dit liet weten, werd ik snel verder geholpen. De inbouw ziet er professioneel uit en werkt naar behoren en de klantenservice helpt je goed! Ook had ik teveel betaald en hebben ze dit teruggestort. Ik raad dit bedrijf zeker aan!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annemieke
- Christophe
Eerste keer dat ik bij Eurodashcam.eu iets gekocht heb. Een item was niet in stock en moest besteld worden bij de leverancier. Hierover werd ik keurig op de hoogte gehouden. De medewerker antwoordde ook altijd goed met de ETA van het pakje en waarom het ietsjes langer duurde. Zeer tevreden van de service en heb alles keurig gekregen. Dashcam ondertussen ge�nstalleerd na lange periode geen gebruikt te hebben. Bedankt voor de hulp
Hoe zou je Dashcams.eu beoordelen?
- Hassan
Suppper blij bedankt voor alles !!
- Rob Snieder
Ik heb mijn dashcam voor en achter netjes laten inbouwen, ook het verbergen van de carkit voor mijn telefoon is nu netjes weggewerkt. Alles is voorzien van constante voeding. Ik werd keurig ontvangen met een intake gesprek wat mijn wensen waren en aan het einde een uitleg wat en hoe ze het hebben gedaan. Het feit dat ik niets van de kabels zie is het bewijs dat de job well done is. Ik kan hun aanraden voor inbouwwerkzaamheden.
- Rijschool Smith
Snelle inbouwservice, eigen Cam was geen probleem! Toppie
- Sedat Uydur
Geweldig bedrijf, snelle service en zeer professioneel! Zeker een aanrader. Wij zijn erg tevreden. Heel erg bedankt!