Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Dashcams.eu heeft 55 5 ster reviews 55
Dashcams.eu heeft 4 4 ster reviews 4
Dashcams.eu heeft 0 3 ster reviews 0
Dashcams.eu heeft 1 2 ster reviews 1
Dashcams.eu heeft 1 1 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Werner Cornelissen

    Zeer goede service echt klantgericht

  2. Hyundai Kona EV 2024

    Monteur was ruim op tijd aanwezig voor de afspraak. Mijn wensen kenbaar gemaakt qua montage. Monteur heeft vervolgens, met zijn inzicht, de montage vervolgens uitgevoerd. Alle kabels netjes weggewerkt, cameras gemonteerd op mijn wensen. Enige minpuntje was dat de montage niet mogelijk was in Den Bosch, maar er moest uitgeweken worden naar Oss.

  3. Hoe zou je Dashcams.eu beoordelen?

  4. Charles

    Vriendelijk ontvangen bij het installatie adres, de locatie in A'dam zit wel ergens achteraf op een industrieterrein. Wachtruimte daar is niet bijzonder, maar met een kwartiertje lopen ben je bij wat winkels en horeca, wat in mijn geval wel uitkwam (2,5 uur voor de installatie nodig) Camera is netjes opgehangen, en ook de afwerking van de camera aan de achterkant ziet er netjes uit.

  5. Wouter

    Even snel een dash cam installeren dacht ik, maar bij het openen van de doos kwam ik hier al snel op terug. Dus gezocht naar installateur. Zo kwam ik bij dashcams.eu, waar je zelf gekochte dash cam ook kan laten installeren. Dacht dat het niet goedkoop was, maar het resultaat is echt goed: geen kabel meer te zien en werkt als een zonnetje! Goede service en kwaliteit werk, absoluut aan te raden.

  6. Tevreden klant

    Erg professioneel, zkr 5* waard

  7. John

    Na contact zeer snel terugkoppeling en tip welke locatie het meest flexibel was in de planning. Nog geen week later een ingebouwde dashcam (zelf bestelde, voor/achter) in de auto, super! Inbouwpartner Amsterdam sowieso een aanrader. Dank Michel