Snelle levering, zorgvuldig verpakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marco
- Margo Meijer
Misverstand met levering supersnel opgelost. Mooi t-shirt.
Hoe zou je IK BIN GRUNNEGER beoordelen?
- Mente Heide
Geleverd zoals gepresenteerd op de site. En keurig verpakt en op tijd geleverd. Top
- Agnes de Haan
mooie pet voor mijn trotse groninger
- Wilma Jansen
Mijn bestelling pas na ruim een maand ontvangen. Dat vind ik wel erg laat.Voor verbetering vatbaar dus.
- Cor Kamphuis
Geen antwoordapparaat met mededeling: nu vakantie, dan en dan beginnen we weer.