Leuke site waar je als Groninger erg blij van wordt 😃👍🏻
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Henk Hansen
- Jan Gringhuis
ondanks dat het moeilijk was heb ik mijn bestelling voor mijn vakantie ontvangen Top!!!!!!!!!!!
Hoe zou je IK BIN GRUNNEGER beoordelen?
- henk jan oudenampsen
Het geschenk pakket bevatte niet wat ik besteld had
- Reg Gina
Woensdag avond besteld nog op tijd binnen gekregen voor vaderdag
- pieter roeters
Prima
- Pim Fischer
Snelle levering en precies wat ik had besteld.