Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Mijn-Wijnkoelkast heeft 108 5 ster reviews 108
Mijn-Wijnkoelkast heeft 8 4 ster reviews 8
Mijn-Wijnkoelkast heeft 1 3 ster reviews 1
Mijn-Wijnkoelkast heeft 0 2 ster reviews 0
Mijn-Wijnkoelkast heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Bart P

    Hele fijne ervaring met dit bedrijf. Top service, denken mee, weten alles van de producten. Hebben voor elk ding wel een idee of oplossing. Ook super blij uiteindelijk met onze wijnkoelkast. Dank voor alles en veel succes in de toekomst Sven & Siem!

  2. Peter Veldhuijzen

    Goed advies gekregen en een passende offerte met verschillende alternatieven

  3. Hoe zou je Mijn-Wijnkoelkast beoordelen?

  4. MICHEL

    Mooie en gebruiksvriendelijke wijnkoelkast. Snel geleverd, binnen 5 dagen na bestelling.

  5. Paul Paulissen

    Levering verliep prima. Is gisteren ingebouwd, ziet er top uit??

  6. jim

    Ik heb een wijnkoelkast van het merk Dometic besteld en ben er uiterst tevreden mee. Na het opstarten en het bereiken van de gewenste temperatuur, is het apparaat nauwelijks hoorbaar, wat een enorme plus is. Het design is prachtig en het materiaal voelt stevig en duurzaam aan. Het is geweldig om te zien dat al mijn 75 wijnen, zoals beschreven, perfect in de koelkast passen. Daarnaast wil ik mijn waardering uitspreken voor de geweldige service van dit bedrijf. De snelheid waarmee problemen worden opgelost en de uitstekende klantvriendelijkheid zijn opmerkelijk en verdienen echt erkenning. Ook de levering was zoals beloofd, binnen de aangegeven datum. Ik ben zeker van plan om in de toekomst opnieuw bij jullie te bestellen. Vooral de rosé wijnen, waar ik veel goede dingen over heb gehoord, zullen na mijn vakantie zeker mijn aandacht krijgen. Hartelijk dank voor alles! Hartelijke groetjes Jim

  7. Pim

    Ruime keuze uit verschillende merken en modellen. Goed advies gekregen via de e-mail. Bezorging verliep ook uitstekend via hun eigen bezorgdienst. Alleen duurde de levering daardoor iets langer, maar dat was voor mij geen probleem, mede omdat er vooraf netjes telefonisch een afspraak werd gemaakt die ook exact werd aangehouden. We zijn er blij mee.