Winkel met ontzettend leuke spullen met snelle levering en heel goed verpakt. Het enige minpunt is de levering met post.nl, die houden zich niet aan afspraken, maar daar kan deze winkel niets aan doen!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Chantal
- Anita Breemen
Snelle levering en goed verpakt
Hoe zou je Gezelliginhuisshop beoordelen?
- Conny
Super leuke winkel, top service, zeker een aanrader!
- Ronald Pauw
Super lekkere geurblokjes
- W Kerstens
Levering duurde iets langer vanwege de feestdagen, maar alles netjes verpakt en ben er super blij mee.
- Conny Voges
Ik had mijn bestelling super snel binnen