De webwinkel is goed zo !! Alleen jammer dat het brood kleiner is geworden na de Verandering ,mijn dochter vond het vorige beter en lekkerder en de worstenbroodjes hebben we geprobeerd maar vallen helemaal uit elkaar helaas
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Christel Korten
- Cindy Knuijt
Na een verkeerde levering
Hoe zou je Happy Bakers beoordelen?
- Anita Wilthagen
Lekkere glutenvrije bollen
- Lidy van Leeuwen
Lekkere producten is het spijsbrod
- Paula Boek
Ontving geen krentenbollen ( 2x3 ) Moest erg lang wachten op een antwoord op mijn vertraagde bestelling. Toen ik daarover belde was men niet erg vriendelijk.
- Christa Sluis
Goed brood, helaasvibdt zoonlief ook dit niet lekker. Eerst wel, nu niet meer.