Eerste x besteld bij Happy Bakers. Je wordt er inderdaad heel happy van. De smaak is natuurlijk individueel, dus voor iedereen een andere beleving. Wij geven totaal 4 sterren, het gemiddelde resultaat van geproefde producten. De oliebollen springen eruit, dus we moeten ze goed vasthouden, ze zijn zo weg.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- De fijnproever
- Hannah L.
Snel geleverd ondanks de kerstdagen en lekkere oliebollen
Hoe zou je Happy Bakers beoordelen?
- Kerkhof
Economisch delict: na opwarmen in airfryer: korst hard en oneetbaar, vulling klef en niet gaar. Na eten buikkramp en diarre.
- Jeannet Veurink
Heel tevreden met onze eerste aankoop en het smaakt naar meer!
- Nico Braam
Oliebollen zijn hard en droog maar de kerststol is lekker
- Petra Somers
Snelle levering, mijn bestelling was zo thuis en dat in de kerstvakantie, top🥳