Klantenservice heeeeeeeeel slecht reageert niet op email toen de bakkerij gebeld zouden terug gebeld worden , nee dus , zo slecht.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Oliebol
- Kim
Super goede producten. Niet te onderscheiden van de gluten variant. En zeer snelle levering. Top!
Hoe zou je Happy Bakers beoordelen?
- Tethil
Op tijd oliebollen besteld 28 december, rozijnen oliebollen en normale oliebollen, omdat de normale niet meer voorradig waren (tijdens bestellen nog wel ) krijg ik de gehele bestelling niet geleverd
- Henny Bakker
hel goede service snelle en goede afhandeling bestellng
- Stephanie Veerdig
De kerststol was echt goed.
- Jip Van Wier
Product