Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
SmartVerlichting.com heeft 51 5 ster reviews 51
SmartVerlichting.com heeft 3 4 ster reviews 3
SmartVerlichting.com heeft 2 3 ster reviews 2
SmartVerlichting.com heeft 1 2 ster reviews 1
SmartVerlichting.com heeft 1 1 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Marijke Pool

    Via telefonisch contact heel goed geholpen. Er werd goed meegedacht waarvoor ik mijn spankabels nodig had . Zelfs op zondag werd ik er nog over geïnformeerd. Er was ook een behoorlijke Tijdslimiet voor een snelle levering wat ook uitstekend werd verzorgd. Ik beveel smartverlichting echt aan en zal zeker zelf ook weer mijn bestelling bij hun plaatsen

  2. Nico de Kruijf

    De DPD Pakketservice heeft niet goed gewerkt. Ik heb geen mail gekregen dat het pakket aangekomen was bij het pakketpunt. Na een week wachten ben ik op goed geluk naar het pakketpunt gegaan en daar bleek het pakket toch wel aanwezig te zijn.

  3. Hoe zou je SmartVerlichting.com beoordelen?

  4. Gosse Bijlenga

    Snelle levering en keurig verpakt. Beter dan een andere webwinkel waar het apparaat niet op voorraad was en levering 1-2 weken zou duren. Ook na 2 weken was het nog niet op voorraad en kon het nog langer duren.

  5. Igor

    prima service!

  6. Hans De Quartel

    Snelle levering, alles naar wens

  7. Kelly de Vries

    Ik ben ontzettend tevreden met de persoonlijke service van Smartverlichting. Bij de bestelling bleek één van de lampen toch niet op voorraad. René dacht gelijk mee aan oplossingen. Toen beide lampen uiteindelijk waren bezorgd bleek één lamp het niet te doen, ondanks het werk van een elektricien. Ook hierop reageerde René zeer snel. Uiteindelijk is René persoonlijk langsgekomen om de lamp te maken. Achteraf bleek het een foutje van de elektricien, wat zeer spijtig was. Maar het persoonlijke contact van begin tot eind met René heb ik als zeer prettig ervaren. Dank daarvoor!