Webpagina ziet er zeer goed uit. Overzichtelijk. Vriendelijke en behulpzame jongedame in de winkel. Ruime keuze. Aantrekkelijke prijzen. Kwaliteit producten. Inmiddels 2 van de 4 bestelde meubels ontvangen. Echt zeer blij mee.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Martin Bruijsten
- Niels
Geweldige service!! Wij zijn heel blij met winkels zo als deze, waar we onze prachtige eettafel gekocht hebben. Dit zijn meubelen om aan te raden!!
Hoe zou je Mangohoutonline beoordelen?
- Nicole Blok
Zeer snelle en goede levering. Product zoals verwacht.
- AvWaveren
Na het leveren van een beschadigde eettafel vier maanden moeten wachten op een nieuw blad.ik heb hier zelf verschillende keren om moeten vragen omdat ik niets hoorde. Van dit blad komen de bevestigingspunten niet overeen met de poot. Dit zelf opgelost en een melding gemaakt. Helaas nooit meer iets van gehoord. Dus je moet geluk hebben dat alles meteen goed is, klachten afhandelen is zeker niet het sterkste punt. Ik laat het maar bij deze ene ervaring.
- Esther
Maanden terug hier een kast besteld, mangohout werkt van nature en zet uit, maar bij deze de zi kast worden de zijpanelen compleet naar buiten gedrukt, een deur kan niet geopend worden zo vast geklemd zit deze.nu komt er een nieuwe kast. Deze moet nog bezorgd worden maar mangohout online vindt het niet nodig dat deze thuis uitgepakt wordt om te kijken of de kast nu wel in orde is? Na contact te hebben gezocht en vermeld dat ik dit op prijs zou stellen wordt er doodleuk gezegd dat het niet in voorwaarde staat, het is geen prul van één paar euro ,maar een kast van € 900 euro. Service is beroerd en er wordt niet gekeken naar een passende oplossing.
- Nathalie
Enige tijd geleden een schitterende ronde mangohouten tafel gekocht. Echt een plaatje en toch heel voordelig. De ronde vorm maakt de hele ruimte gezellig! Echt zó blij mee, ook supersnelle service gekregen ; hoefde er geen maanden op te wachten. Desgevraagd mochten we hem ook zelf ophalen. Wat een topinkomen!!! En verkoopster Roos is natuurlijk ook echt supersuper behulpzaam en vakkundig!!! (Haar achteraf advies gevraagd over onderhoud, bedankt Roosje!)